Замовити
Х

Не маєте часу або бажання займатися пошуком Вашого туру?
Довірте це нам, надіславши повідомлення.





Ви вже плануєте свою подорож?
Х

Заповніть, будь ласка, форму замовлення туру, обов'язково вказавши Ваш номер телефону. Ми найближчим часом зв'яжемося з Вами для подальшої роботи за запитом. Дане замовлення Вас ні до чого не зобов'язує, а лише спрощує роботу менеджера. Ваші побажання не залишаться без уваги.









Х

Заповніть, будь ласка, форму замовлення туру, обов'язково вказавши Ваш номер телефону. Ми найближчим часом зв'яжемося з Вами для подальшої роботи за запитом. Дане замовлення Вас ні до чого не зобов'язує, а лише спрощує роботу менеджера. Ваші побажання не залишаться без уваги.









Отримуйте спеціальні пропозиції
від Компаса першими!
Х

Гарячі тури – що це?

 

 Гарячі тури з Черкас. Туристична агенція Компас.

Про те, які бувають гарячі тури і коли їх шукати. А головне – як на них не обпектися.

Гарячі тури з Черкас  – фраза, яка в обов’язковому порядку присутня на сайті будь-якого турагентства. Свого роду пароль для туриста, «гуглящого» простори вітчизняного нету в пошуках дешевої поїздки на південь. З тим чи іншим напрямком можна працювати або не працювати, але ось гарячі путівки – це обов’язковий must-have, без якого і бізнес – не бізнес, а так собі, несерйозне заняття для власного задоволення.

Що там приховувати, так уже влаштовано людську свідомість, що при ідентифікації можливості заощадити, воно негайно подає сигнал: стій! Ти можеш заплатити менше і при цьому отримати те ж, за що інші віддали великі гроші. Доводи логіки про можливий неякісний товар і нагадування розуму про те, що скупий платить двічі, на жаль, часто відступають на другий план – і ми підстрибом мчимо віддавати свої кревні за всілякі «тільки сьогодні» і «не пропустіть».

Ну а потім, як правило, настає час розплати за жадібність: продукти і послуги надаються другосортними, а те, що ми так охоче вважали за вигоду, виявляється лише блискучою мішурою на поганенькій суті об’єкта.
Ось і з гарачими турами не завжди все виходить так красиво, як обіцяють рекламні слогани. І розміщення виявиться далеким від ідеального, і до пляжу йти півкілометра по жарі, і сам пляж не дуже відрізнятиметься по чистоті від берега столичного водосховища …

Втім, не будемо заперечувати, якщо ваша мета – недорогий відпочинок без особливих вимог до готелю і інших зручностей, до того ж ви готові відразу зірватися з місця і кинутися в за кордону, гарячі путівки – це те, що вам треба. Словом, як і в будь-якій справі, тут існують свої плюси і мінуси, підводні течії і гостре каміння, стратегія і тактика поведінки. Але про все по порядку.

Що це таке?
Говорячи загалом, гарячий тур – це туристична поїздка, яка через наближення термінів поїздки ризикує залишитися нереалізованої і принести збиток туроператору. Як і у більшості ринкових товарів, у турпакетів є свій термін «придатний до …», і придатні вони бувають саме до дати початку поїздки. Відповідно, максимально знизивши ціну напередодні «прогорання», можна залучити клієнтів, що шукають можливості заощадити, і таким чином не втратити вкладені в тур кошти (викуп номера в готелі, крісла на чартері і т. і.)
Говорити про прибуток в цьому випадку навряд чи доведеться, але принаймні «відбити» витрати або в крайньому випадку піти в невеликий мінус – цілком реально.

Як відомо, головні цінові складові турпакета – це вартість проживання плюс вартість перельоту. Дрібниці, типу витрати на трансфер і оплату праці супроводжуючого персоналу, тут рахувати не будемо. Тому під фактор «горіння» майже гарантовано підпаде одне з двох: або на чартері багато непроданих місць, або не продані місця в готелі.

Перше може статися, якщо прогнози по туристичному потоку на даному напрямку були занадто оптимістичними, чартерів виставили надмірно багато, після чого сувора реальність все розставила на свої місця. В результаті «боїнги» і «Ербаси» літають незаповненими, при цьому, як ми розуміємо, споживаючи стільки ж палива – а отже, обходячись консолідаторам рейсів за однаковою ціною – будь на борту хоч 300, хоч 80 чоловік.

Друге також відноситься до області нездійснених мрій, узгоджуючись з непідкріпленим оптимізмом в частині чартерів. Якщо чартерний «боїнг» закине на південні землі наполовину менше туристів, то і в готель заселиться ця сама половина. Решта ж кімнат будуть стояти порожніми, а точніше – викупленими туроператором, тільки не заселеними.

Вихід з обидвох ситуацій один: заманити клієнта, що гуляє по інтернету або пробігає повз вітрини турагентства великими літерами: Тур, виліт завтра / післязавтра / в суботу і т. і. Як то кажуть, дай, що хочеш, тільки купи.

Ще одна причина «прогорання» туру на цей раз залежить не від нашої клієнтури, а від заморських готельєрів – велика кількість вільних місць в готелі. Так як готель розрахований не тільки на туристів з України, ступінь його заповнювання схильна до коливань туристичного ринку інших країн. А тут, як відомо, нічого заздалегідь не вгадаєш: де заборонять громадянам виїжджати до певної країни, де почнеться чергова криза, а де почне плюватися вулкан.
Зазвичай це готелі середньої цінової категорії і готелі, розраховані на масовий туризм – заклади категорії «люкс» менш істеричні в питаннях заповнювання, тому що їх клієнти більш непотоплювані в життєвих бурях.

Коли вони бувають?
Попри те, що багато агентств цілий рік переконують нас в наявності гарячих турів мало не в усіх напрямках, у цих пташок туристичного ринку є свій сезон міграцій, по завершенні якого все, що пропонується під тегом «палаючий» – не більше ніж бажання турагента залучити ласого на привабливу вигоду покупця. Іншими словами, не потрібно шукати дійсно гарячий тур в сегменті пропозицій високого попиту в даний час року. Наприклад, в розпалі сезону «зимової спеки» не варто розраховувати на палаючу «суперспецпропозицію» в Таїланд або ОАЕ – ці країни і так не знають відбою від туристів, охочих якісно відпочити на екзотичному пляжі посеред нашої зими. Зовсім інша справа – ті ж Емірати в кінці вересня: старт сезону, ще не до кінця поступилася своїми позиціями літня спека, номери в готелях вже викуплені, а пропозиція може виявитися більшою за попит …
Ще один приклад: квітневий (а часто і червневий) Туніс. Польотна програма починається в кінці березня, при цьому в повітря піднімаються борти відразу декількох авіакомпаній. Курортні готелі також далеко не заповнені: море ще не прогріте, і зайти туди наважуються хіба що любителі водохресних купань та міцні мужики. У наявності всі передумови для «горіння» – в квітні тижневий гарячий відпочинок в Суссе або Хаммаметі може коштувати дуже дешево. На додачу багато готельєрів випускають спецпропозиції типу «таласотерапія включена в проживання» або «діти до 2 років безкоштовно» – таким чином, поїздка по гарячому туру може виявитися вигідною подвійно: і обійдеться дешевше, і за додаткові послуги платити не потрібно.
Інший, так скажемо, симетричний, період поширення гарячих турів – кінець сезону по даному напрямку. Кількість бортів за тиждень зменшується не так стрімко, як попит, і готелі вже не забиті під зав’язку через охолодження моря або наближення сезону дощів. В результаті – зниження цін на найближчі вильоти та прекрасна можливість заплатити менше за відпочинок (якщо, звичайно, інші чинники вас не лякають).
Море по кишені.

Коли їх не буває ніколи.
Крім високих і низьких сезонів на туристичних напрямках, в році бувають періоди, коли саме поняття гарячого туру є абсурдним. Йдеться про національні свята (яких у нас багато, але особливо популярні в сенсі туризму новорічні) і традиційну відпускну пору в липні-серпні. Зрозуміло, що в цей час мало не все населення штурмує офіси турагентств і «кладе» сервери інтернет-сайтів в пошуках путівок «на південь». У цей благословенний з точки зору гравців туріндустрії період продається все: і дорогі «п’ятірки» з власними вертолітними майданчиками, і копійчані «двушки» з видом на пустир. Питання в цьому випадку ставиться «як полетіти?», А не «як полетіти задешево?». Відповідно, 99% спецпропозицій з тегом «палаючі» будуть черговим шматочком сиру в мишоловці: туриста або переселять в інший готель, або під виглядом «божевільних знижок» продадуть тур по загальноринковій вартості, нітрохи не нижчій, ніж у конкурентів, або, в гіршому випадку , присвоять гроші собі в фірмі-одноденці і взагалі нікуди не відправлять. В поодиноких випадках тури можуть горіти в високий сезон, якщо, скажімо, було відмінено поїздку – одиночну або і групову – тоді такий турпакет намагатимуться продати через партнерські агентства, соцмережі, інтернет-магазини гарячих путівок.

Плюси …
Що хорошого в палаючих турах, зрозуміло без пояснень – можливість відпочити за менші (а іноді і просто за смішні) гроші з тими ж зручностями і таким же набором послуг, що і співвітчизники, що проживають в вашому готелі, але придбали путівку заздалегідь. Різниця між первісною і «гарячою» вартістю туру складає від 30 до 50%, іноді знижки досягають 70%. Зрозуміло, принцип «хто не ризикує, той не п’є шампанського» ще ніхто не відміняв: цілеспрямовано ловлячи палаючу путівку, можна такої не дочекатися – все розберуть до вас.
Інший, менш очевидний, але для багатьох «найсоковитіший» плюс – авантюризм підприємства. Погодьтеся, є в цьому щось маняще-вільне і шпигунсько-піратське: ось так, щоб не готуючись і навіть не встигнувши сказати друзям, залишати речі в чемодан і вже завтра лежати на пляжі де-небудь в банановій республіці.

… і мінуси.
Недоліків гарячих турів – вагон і маленький візок. Перший: відсутність впевненості в успіху підприємства. Якщо всупереч вашими прогнозами тури, скажімо, в Анталью в квітні будуть користуватися підвищеним попитом, є ризик, що очікуючи зниження цін, залишитеся «на бобах», не полетите взагалі нікуди і грунтовно зіпсуєте собі відпустку. Другий: немає ніяких гарантій, що ви потрапите в саме потрібний готель: якщо готель популярний серед туристів, цілком ймовірно, що місць в ньому не буде. Крім цього, існує ризик, що заселятися і зовсім доведеться в невідомий готель: туроператор може не встигнути підтвердити заявлений в турі за такий короткий час готель. Ще один нюанс пов’язаний з гарячими турами в візові країни. На них має сенс орієнтуватися при наявності діючої візи в цю країну – інакше можна не встигнути залагодити візові формальності до дати вильоту. Нарешті, згадаємо про страховку від невиїзду, яка може бути оформлена не пізніше, ніж за 10 днів до початку поїздки. При відсутності такої і якщо тур з тих чи інших причин не відбудеться, турист може втратити майже повну вартість подорожі – так що в цьому випадку неважко заплутатися в нетрях вигод і ризиків і перехитрити самого себе.

Стратегія поведінки.
Наостанок кілька порад тим сміливцям, хто, знехтувавши ризик і небезпеку, бажає вирушити на відпочинок неодмінно за гарячою путівкою. По-перше, якщо ви хоч скільки-небудь залежите від робочого графіку і далеко не кожен з 365 днів року ідеально підходить для початку подорожі, не чекайте до останнього дня. Так, можливо, ціни дійсно неймовірно впадуть і відпочинок буде коштувати справжні копійки, але розумніше все ж дотриматись балансу дешевизни заходу і реальності його здійснення.
Іншими словами, краще переплатити 200 USD і виїхати, ніж не переплатити і не виїхати.
По-друге, не варто скрупульозно вишукувати серед десятка аналогічних пропозицій тур за меганизькою ціною, та ще й пропонований невідомою конторою. «Дешевий відпочинок» – велика ймовірність шахрайства. Гроші з вас візьмуть, це безперечно, тільки ось документів на поїздку не видадуть, а при особистому візиті в офіс турагентства є ризик наштовхнутися на табличку «закрито». По-третє, збираючись у відпустку по гарячому туру, тримайте зібрану валізу напоготові – цілком можливо, що вилітати доведеться завтра, а запізнитися в аеропорт через купальник, який ніяк не бажав знайтись – сумний фінал для такої вигідної пропозиції.

Ну і ,нарешті, останнє – запасіться оптимізмом і націльтеся на гарний настрій, не дивлячись ні на що. Чи доведеться вам насолоджуватися шипінням бульбашок джакузі в номері п’ятизіркового готелю за ціною «трійки», чи боротися з системою кондиціонування в більш ніж скромному готелі в 40-градусну спеку – одній фортуні відомо. А раз так – то сміливо погляньте їй в обличчя, доля любить відважних!

Горящие туры из Черкасс. Что это. Туристическое агентство Компас.


Шановні друзі!

На нашому сайті Ви можете on-line в будь-який час
доби або з нашою допомогою в офісі агенції :

З нами – краще!

error: Content is protected !!