Замовити
Х

Не маєте часу або бажання займатися пошуком Вашого туру?
Довірте це нам, надіславши повідомлення.





Ви вже плануєте свою подорож?
Х

Заповніть, будь ласка, форму замовлення туру, обов'язково вказавши Ваш номер телефону. Ми найближчим часом зв'яжемося з Вами для подальшої роботи за запитом. Дане замовлення Вас ні до чого не зобов'язує, а лише спрощує роботу менеджера. Ваші побажання не залишаться без уваги.









Х

Заповніть, будь ласка, форму замовлення туру, обов'язково вказавши Ваш номер телефону. Ми найближчим часом зв'яжемося з Вами для подальшої роботи за запитом. Дане замовлення Вас ні до чого не зобов'язує, а лише спрощує роботу менеджера. Ваші побажання не залишаться без уваги.









Отримуйте спеціальні пропозиції
від Компаса першими!
Х

Пам’ятка для пасажира скасованого або затриманого рейсу.

Скасовано або затримано рейс.

Не панікуйте, якщо побачили на табло інформацію про скасування або затримку вашого рейсу. Ви не спізнилися на літак – і це вже добре.
Підійдіть до стійки реєстрації вашої авіакомпанії. Якщо авіакомпанія невелика і у неї немає свого представника в залі, дізнайтеся у співробітників аеропорту, до кого ви можете звернутися за подальшими інструкціями. Авіакомпанія дорожить своєю репутацією, кидати пасажирів без чітких інструкцій вона не буде.
Обов’язково поставте позначку на квитку про скасування або затримку рейсу.
Якщо причина скасування – стихійні лиха або технічна несправність літака, вам скажуть орієнтовний час, коли можна буде вилетіти. Якщо причина – нелітна погода в аеропорту призначення, вам можуть запропонувати інший аеропорт, у якого є дозвіл прийняти ваш борт.
Залежно від часу очікування вашого рейсу ви можете розраховувати на:
через 2 години – прохолодні напої та 2 телефонні або електронні повідомлення,
через 4 години – гаряче харчування, і далі кожні 6 годин вдень (або 8 годин вночі),
кожні 6 годин вночі (8 годин вдень) – безкоштовне розміщення в готелі (і доставку до нього і назад).
Не соромтесь і не намагайтеся хоч якось влаштуватися на незручних кріслах аеропорту. Нагадайте співробітникам авіакомпанії про їхні обов’язки перед пасажирами при затримці рейсу.
Збирайте всі чеки і квитанції за харчування та проживання за час вашого вимушеного очікування. Ці документи потім можна буде прикласти до претензії на адресу авіакомпанії.
Отменен или задержан рейс. Турагенция Компас.


Шановні друзі!

На нашому сайті Ви можете on line в будь-який час
доби або з нашою допомогою в офісі агенції :

З нами – краще!

error: Content is protected !!