Замовити
Х

Не маєте часу або бажання займатися пошуком Вашого туру?
Довірте це нам, надіславши повідомлення.





Ви вже плануєте свою подорож?
Х

Заповніть, будь ласка, форму замовлення туру, обов'язково вказавши Ваш номер телефону. Ми найближчим часом зв'яжемося з Вами для подальшої роботи за запитом. Дане замовлення Вас ні до чого не зобов'язує, а лише спрощує роботу менеджера. Ваші побажання не залишаться без уваги.









Х

Заповніть, будь ласка, форму замовлення туру, обов'язково вказавши Ваш номер телефону. Ми найближчим часом зв'яжемося з Вами для подальшої роботи за запитом. Дане замовлення Вас ні до чого не зобов'язує, а лише спрощує роботу менеджера. Ваші побажання не залишаться без уваги.









Отримуйте спеціальні пропозиції
від Компаса першими!
Х

Поїздки літаком людей з обмеженими можливостями.

Польоти людей з обмеженими можливостями. Туристична агенція Компас.

Вже досить давно міжнародними організаціями були розроблені правила перевезення пасажирів, яким за станом здоров’я необхідні дещо інші від звичайних умови перельоту.

На сьогоднішній день всі авіакомпанії світу надають послуги з авіаперевезення пасажирів з обмеженими можливостями.

З чого почати підготовку до польоту?

Під час бронювання квитків варто звернути увагу агента, що квиток купується на пасажира з обмеженими можливостями. При цьому агент робить особливу позначку-запит в замовленні. Цей запит потрапляє в авіакомпанію. Таким чином, перевізник отримує сигнал, що на певний рейс і дату необхідно вжити додаткових заходів для забезпечення посадки та висадки пасажира з обмеженими можливостями. Як правило, всі авіакомпанії протягом декількох днів підтверджують запит на перевезення таких пасажирів. Тому бронювати квитки варто заздалегідь.
Деякі пасажири здатні подорожувати самостійно, а деяким потрібен супроводжуючий або кілька крісел для перевезення, наприклад, для хворого на ношах. Все це також обумовлюється при бронюванні квитків.
Буде не зайвим за день до вильоту зателефонувати в колл-центр авіакомпанії і переконатися, що в броні авіаквитка є відповідна відмітка.

Проходження предполітних процедур пасажиром з обмеженими можливостями.

Всі передпольотні формальності пасажири з обмеженими можливостями проходять поза чергою. Якщо пасажир пересувається на візку, його візок слідує в багажне відділення, а людині надається коляска аеропорту, якщо це допускається станом пасажира. При цьому особисті візок, носилки або спеціалізоване крісло пасажира перевозяться в якості багажу безкоштовно і не входять в норму провозу багажу. В салон люди з обмеженими можливостями можуть брати також безкоштовно милиці, тростину, ходунки та кисневий балон. Рекомендується необхідні медикаменти брати з собою в салон, а другий комплект поміщати в багаж. Собака-поводир теж перевозиться безкоштовно, якщо вона має всі підтверджуючі документи. Довідка про допустимість перельоту також необхідна і пасажиру з обмеженими можливостями, тому що без її наявності авіакомпанія має право не брати на себе відповідальність за перевезення цього пасажира.

Розміщення пасажирів з обмеженими можливостями на борту літака.

У літак пасажири з обмеженими можливостями потрапляють в першу чергу. Їх розміщують на зручних для них місцях, але не коло запасних виходів і не в перших рядах крісел. У польоті їм надається увага з боку супроводжуючих або персоналу авіакомпанії. Літак такі пасажири покидають останніми, отримують свої коляску або носилки, а обладнання, отримане в аеропорту вильоту, здають зустрічаючому персоналу аеропорту прибуття.

Полеты людей с ограниченными возможностями. Турагентство Компас.


Шановні друзі!

На нашому сайті Ви можете on-line в будь-який час
доби або з нашою допомогою в офісі агенції :

З нами – краще!

error: Content is protected !!