Замовити
Х

Не маєте часу або бажання займатися пошуком Вашого туру?
Довірте це нам, надіславши повідомлення.





Ви вже плануєте свою подорож?
Х

Заповніть, будь ласка, форму замовлення туру, обов'язково вказавши Ваш номер телефону. Ми найближчим часом зв'яжемося з Вами для подальшої роботи за запитом. Дане замовлення Вас ні до чого не зобов'язує, а лише спрощує роботу менеджера. Ваші побажання не залишаться без уваги.









Х

Заповніть, будь ласка, форму замовлення туру, обов'язково вказавши Ваш номер телефону. Ми найближчим часом зв'яжемося з Вами для подальшої роботи за запитом. Дане замовлення Вас ні до чого не зобов'язує, а лише спрощує роботу менеджера. Ваші побажання не залишаться без уваги.









Отримуйте спеціальні пропозиції
від Компаса першими!
Х

Як літати з інвалідним кріслом

Літати з інвалідним кріслом. Черкаси. Турагенція Компас.

Багато людей з особливими потребами відмовляють собі в авіаподорожі. В голові маса питань: «Коли заберуть крісло?», «Що робити, якщо на візку я буду дзвеніти на митному огляді?», «Як я піднімуся на борт літака?». Перед очима – цілковита невідомість. Вже краще взагалі нікуди не летіти … А якщо летіти потрібно, причому обов’язково?
Насправді для авіаперевізників перевезення пасажирів на інвалідних кріслах – давним-давно налагоджена процедура. Людині з особливими потребами достатньо дотримуватись кількох простих правил, щоб в аеропорту і в літаку відчувати себе максимально комфортно.
Правила, яких варто дотримуватися пасажиру на інвалідному кріслі.
Правило № 1. Вивчіть вимоги авіакомпанії
Пам’ятайте: у всіх авіакомпаній свої правила перевезення пасажирів з обмеженими можливостями, в тому числі – свої правила транспортування інвалідних крісел і батарей до них. Тому підготовка вашої авіаподорожі почнеться з вибору перевізника і ретельного вивчення його сайту. В цьому випадку краще не робити аналогій типу «А в минулий раз мене з моєю батареєю пустили без проблем». У правилах транспортування інвалідних крісел дійсно безліч нюансів, і у кожної авіакомпанії вони свої. Краще уточніть.
Правило № 2. Завчасно попередьте авіакомпанію про те, що подорожуєте на візку і потребуєте допомоги
Більшість авіаперевізників вимагають попередити їх про це не пізніше ніж за 48 годин до вильоту. Ми рекомендуємо зробити це раніше. Пояснимо чому.
Спочатку ви купуєте квиток. Тепер потрібно, щоб на ньому з’явилася інформація про те, що ви подорожуєте на інвалідному кріслі. Для цього зв’яжіться з авіакомпанією (заповніть форму на сайті або зателефонуйте). Вам потрібно повідомити номер купленого авіаквитка, пояснити, як саме ви переміщуєтесь, і уточнити, якою коляскою користуєтеся. Все, справу зроблено. Чекайте на електронну пошту відкоригований квиток з позначкою про інвалідне крісло.

У деяких випадках вас можуть попросити заповнити форму MEDIF про стан здоров’я, завірити її у лікуючого лікаря, а потім відправити на електронну пошту авіакомпанії. Як ви розумієте, на все це потрібен час, так що краще не відкладати це на останні 48 годин до вильоту. Буде не зайвим перед польотом ще раз нагадати авіаперевізнику про себе.
Правило № 3. Підготуйте інвалідне крісло до перельоту
Про вимоги авіакомпаній ми вже згадували. Тип, вага і розміри крісла, тип, потужність, кількість батарей (в тому числі запасних) – все це має значення. Ваша коляска полетить як зареєстрований багаж, хоча до підняття на борт ви зможете залишатися в ній. До речі, ви можете провезти звичайний багаж вагою, який вказаний в авіаквитку. Тобто, якщо в квитку вказано допустима вага 20 кг., значить, ви можете перевезти валізу вагою 20 кг. і інвалідне крісло (до габаритів якого пред’являють окремі вимоги). Крісло – це ваш засіб для особистого переміщення, який дозволено перевезти безкоштовно.
Перевізники вимагають знімати акумулятор з коляски, і в розрядженому стані перевозити його в салоні літака, заздалегідь упакувавши в поліетилен. Якщо це зробити неможливо, потрібно надійно зафіксувати акумулятор на візку, вимкнути його і обмотати клеми ізоляційною стрічкою. Деякі авіакомпанії вважають недостатнім упакувати батареї в поліетилен – вони вимагають перевозити їх у спеціальних контейнерах. Ось чому ми ще раз закликаємо почати підготовку з вивчення сайту авіаперевізника. Виділіть на це 15 хвилин, і зможете уникнути неприємних несподіванок.
Правило № 4. Зареєструйтесь онлайн
Зробивши це, ви додасте комфорту в вашу подорож. Що ми маємо на увазі? Самостійний вибір місця. Як правило, авіакомпанії розміщують пасажирів з обмеженими потребами біля вікна. Але це відбувається не завжди – вас можуть посадити на місце, вказане в посадковому талоні. Якщо це місце біля проходу, цілком можливо, що в процесі подорожі пасажири, які сидять біля вікна або посередині, попросять вас пропустити їх в туалет. В принципі, нічого критичного в цьому немає. Але якщо ви самі під час короткого перельоту не плануєте відвідування туалету, виберіть місце біля віконця і забезпечте собі 100% спокою. Про відвідування туалету для людей з обмеженими можливостями під час авіаподорожі ми більш детально поговоримо пізніше.
Правило № 5. Приїжджайте в аеропорт до початку реєстрації на рейс
Краще прибути заздалегідь, адже на реєстрацію і проходження контролю та огляду вам знадобиться більше часу, ніж іншим пасажирам. Не через черги, а через очікування супроводжуючих. Адже цей персонал, як правило, завантажений, і рідко з’являється через кілька секунд після того, як їм повідомили про ваше прибуття.
До речі, потрібно враховувати і те, що авіакомпанія може про вас забути. Таке іноді трапляється, навіть якщо ви попередили, а потім ще раз нагадали. Що це означає? Додаткове очікування і подальший поспіх (не ваш, а супроводжуючих). Не хвилюйтеся, ви все одно потрапите на борт, просто будьте в аеропорту за 2 години до вильоту.
А тепер давайте поговоримо про те, що хвилює людей з обмеженими можливостями набагато більше, ніж допустима вага інвалідного візка. Це супровід. Адже маломобільній людині дуже важливо розуміти, що в подорожї про нього подбають і не змусять відчувати себе дискомфортно.
На реєстрації співробітники авіакомпанії викличуть супроводжуючого, який візьме вас під свою опіку. По-перше, він провезе вас через контроль і огляди з мінімальними втратами часу. По-друге, покладе в контейнер і збере вашу ручну поклажу після огляду на сканері.

Не хвилюйтеся про те, яким чином буде відбуватися митний огляд. Співробітник митної служби акуратно перевірить, чи не заховано часом чого у вас під одягом, за допомогою дзеркала загляне під крісло і просканує взуття. Все пройде швидко і максимально комфортно.
Якщо ви приїдете до гейту завчасно, супроводжуючий вас залишить і обов’язково повернеться до початку посадки. Під час очікування посадки ви зможете відвідати магазини, кафе, туалет і душову.
Туалети для людей з обмеженими можливостями
У багатьох аеропортах влаштовані зручні і просторі зали очікування для людей з обмеженими можливостями. У них є санітарні кімнати з душовими, оснащеними регульованими полицями. Навіть якщо в аеропорту вашого вильоту такого залу немає, туалет для людей на інвалідних кріслах є скрізь. Він більш просторий, обладнаний спеціальними поручнями.
Кілька слів про туалетах на борту. Туалет для людей з особливими потребами є тільки на великих судах. Якщо у вашому літаку такого туалету немає, доведеться задовольнятися звичайним. Дістатися до нього вам допоможе бортпровідник. Він підвезе для вас вузьке крісло (вам потрібно буде пересісти самостійно) і відвезе вас до туалету (в якому ви теж будете справлятися власними силами). Потім вас відвезуть до вашого місця.
Як відбувається підйом на борт
Перед посадкою вас пересадять в коляску авіакомпанії, а вашу коляску віддадуть в багаж. Пасажирів з особливими потребами запрошують на посадку раніше, ніж інших. Супроводжуючий забезпечить підйом на борт літака телескопічним трапом, на машині з підйомником або по трапу в спеціальній колясці, яку можна котити по сходах. У салоні вас довезуть до вашого місця і пересадять в крісло.
Супровід пасажирів з особливими потребами під час прильоту
Після того, як вийдуть інші пасажири, за вами приїде супроводжуючий і відвезе вас на паспортний контроль. Спуск відбувається так само, як і підйом. Якщо літак під’їде до телескопічного трапу – виїзд для вас буде максимально комфортним. Якщо рукава немає, доведеться спускатися. Якщо у аеропорту є можливість забезпечити машину з підйомником, вас спустять на ній, якщо такої машини немає, доведеться задовольнятися вузької коляскою.
Після проходження паспортного контролю вас відвезуть в зону видачі багажу. Знімуть багаж з багажної каруселі і повезуть вас в тому напрямку, який вкажете ви. Можливо, спочатку вам захочеться відвідати туалет. Потім – в зал прильоту і на стоянку таксі. На ваше прохання супроводжуючий викличе таксі і почекає, поки автомобіль під’їде.
Як бачите, авіапереліт пасажира з особливими потребами – це цілком комфортний процес, якщо слідувати зазначеним правилам. Сподіваємося, нам вдалося розвіяти ваші тривоги і допомогти в організації легкої та приємної авіаподорожі.

Как летать с инвалидным креслом. Турагентство Компас.


Шановні друзі!

На нашому сайті Ви можете on line в будь-який час
доби або з нашою допомогою в офісі агенції :

З нами – краще!

error: Content is protected !!