Замовити
Х

Не маєте часу або бажання займатися пошуком Вашого туру?
Довірте це нам, надіславши повідомлення.





Ви вже плануєте свою подорож?
Х

Заповніть, будь ласка, форму замовлення туру, обов'язково вказавши Ваш номер телефону. Ми найближчим часом зв'яжемося з Вами для подальшої роботи за запитом. Дане замовлення Вас ні до чого не зобов'язує, а лише спрощує роботу менеджера. Ваші побажання не залишаться без уваги.









Х

Заповніть, будь ласка, форму замовлення туру, обов'язково вказавши Ваш номер телефону. Ми найближчим часом зв'яжемося з Вами для подальшої роботи за запитом. Дане замовлення Вас ні до чого не зобов'язує, а лише спрощує роботу менеджера. Ваші побажання не залишаться без уваги.









Отримуйте спеціальні пропозиції
від Компаса першими!
Х

Як правильно залишати чайові в готелі – поради.

Чайові в готелі. Туристична агенція Компас.

Збираючись в інше місто або країну, номер в готелі найкраще бронювати за кілька тижнів до поїздки, та й з правилами проживання бажано ознайомитися заздалегідь. Але у багатьох туристів знання про готельний етикет і обслуговуванні на цьому і закінчуються. Однак, серед інших моментів, існує інше надзвичайно важливе питання: як правильно залишити чайові в готелі? Кому їх краще залишити? Яку суму? За які послуги? Подібні питання терзають уми багатьох мандрівників.

Кілька нехитрих правил і порад.

1. Не варто залишати чайові всім службовцям поспіль. Даний жест – це, перш за все, спосіб показати працівникові, що ви задоволені обслуговуванням з його боку.

2. Що стосується суми, то, як правило, вона стандартна, але цей стандарт може варіюватися в залежності від закладу і країни. Оптимальне рішення: зайти на відповідний форум і запитати поради у туристів, що бували в цьому готелі.

3. Чайові покоївкам давати необов’язково, особливо коли ви незадоволені якістю прибирання. Якщо ж робота виконана якісно, і ви бажаєте залишити прибиральниці винагороду, покладіть чайові на тумбочку або на ліжко. Однак все залежить від розпорядку в конкретному готелі і не варто очікувати, що у вашій кімнаті прибирання буде проводитися частіше, ніж це передбачено регламентом.

4. Що стосується офіціантів, найкраще вибрати одного працівника, який вас якісно обслужив, і надалі звертатися до нього, залишаючи чайові. Таким чином він вас запам’ятає і завжди буде намагатися догодити, а це дозволить уникнути неприємних ситуацій.

5. Також варто віддячити носія, який приніс поклажу в ваш номер.

6. Крім того, якщо ви звернулися до співробітника з терміновим проханням (надіслати факс, зробити важливий дзвінок, передати лист) і отримали від нього необхідну допомогу, залиште йому чайові – в іншому випадку це буде верхом невихованості.

Чаевые в отеле. Туристическое агентство Компас.


Шановні друзі!

На нашому сайті Ви можете on-line в будь-який час
доби або з нашою допомогою в офісі агенції :

З нами – краще!

error: Content is protected !!